Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Reset Forever
Aktualności: Rejestracja nowych użytkowników wyłączona - powód? botowe konta
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: ..:: RetroReaders ::..  (Przeczytany 3407 razy)
erd

Zobacz profil WWW
« : Lipiec 30, 2007, 09:40:03 »

Wczoraj Gozdek i Krzysztof Romanowski uruchomili czytelnię RetroReaders.pl

http://www.retroreaders.pl/

Aktualny adres: http://retroreaders.makii.pl //Ald
« Ostatnia zmiana: Grudzień 14, 2010, 06:27:57 wysłane przez Ald » Zapisane
m3ntor

5846987
Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1 : Lipiec 31, 2007, 08:12:07 »

A cóż to w ogóle jest? Może nie znam się, ale jakiś FAQ by się przydał :E

color=red]NoRespect zin[/color] | http://norespect.pl-> Gry i filmy
Ald
Administrator

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #2 : Lipiec 31, 2007, 08:33:19 »

Dawne CCOnline -> RR a raczej sama czytelnia.
Ale i tak jest w czym zanurzyć oczy Uśmiech
PKP

« Odpowiedz #3 : Lipiec 31, 2007, 11:06:49 »

Tylko, że Resetu nigdzie nie ma :/ . Ald, wiesz co masz robić, no nie Mrugnięcie ?

ttp://pkp84.blox.pl

"Najpiêkniejsze kwiaty cz³owiek dostaje na swoim pogrzebie"
Ald
Administrator

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #4 : Lipiec 31, 2007, 02:16:24 »

Lenistwo to poważny grzech... wiem...
Ale... korzystając z okazji napomnianej przez PKP - chcecie może do kolekcji #1 Reseta?  :mrgreen:
Korodzik

Zobacz profil Email
« Odpowiedz #5 : Sierpień 01, 2007, 04:39:23 »

Szczerze, wątpię, by dodali Reset - bo to Czytelnia o gazetach, które traktują o "klasycznych komputerach", awięc Amigach, ośmiobitowcach...

Nie daj się nędzy - zabijaj dla pieniędzy!
Ald
Administrator

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #6 : Sierpień 01, 2007, 06:43:17 »

No to... mogą dodać numer który był poświęcony klasycznym komputerom (a był taki)
I wszystko będzie się zgadzać  :mrgreen:
erd

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #7 : Sierpień 01, 2007, 09:15:27 »